ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

این وبلاگ به طور اختصاصی جهت گفتگو و تبادل اطلاعات و نظرات بین دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی و معماری و ارتباط با گاهنامه ابوشَهر می باشد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

حمایت دولت از بهسازی بافت های فرسوده

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

ایرنا نوشت: معاون مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی رویکرد دولت تدبیر و امید را بهسازی بافت های فرسوده اعلام کرد و گفت: دولت در این زمینه حمایت های مالی لازم را خواهد داشت.

حامد مظاهریان بیان کرد: بافت های فرسوده به عنوان بافت های میانی شهرها محسوب شده که دارای امکانات زیربنائی لازم از جمله آب، راه دسترسی، مدرسه، فضاهای جمعی و همچنین امنیت لازم هستند.

وی ادامه داد: رویکرد دولت ارتقا این فضاها بوده و در این زمینه تسهیلات لازم برای بازسازی این فضاها به متقاضیان پرداخت می کند.
وی اظهار کرد: سرمایه گذاران می توانند در این حوزه ورود پیدا کرده و با دریافت وام به عنوان حمایت مالی دولت در احیا و بهسازی بافت های فرسوده شهرهای مختلف کشور اقدام کنند.
وی همچنین با بیان اینکه برخی از شهرهای ایران از بی انضباطی شهری رنج می برند گفت: در این زمینه با بهره گیری از سیاست های لازم در اصول شهری از جلوی رانت گرفته شده و عدالت بهتری در شهرها بوجود می آید.

  • ۹۵/۰۲/۰۲
  • سجاد رنجبر

بافت های فرسوده

بهسازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی