ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

این وبلاگ به طور اختصاصی جهت گفتگو و تبادل اطلاعات و نظرات بین دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی و معماری و ارتباط با گاهنامه ابوشَهر می باشد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

جبرانی

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۵ ب.ظ
پیرامون تشکیل کلاس جبرانی بیان معماری 2 استاد علیزاده تاریخ شنبه
 27/7/92 ساعت 9-11 و دوشنبه  29/7/92 ساعت 8-10 رو پیشنهاد دادن.
تو نظر سنجی شرکت کنید و بین شنبه و دوشنبه روز مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.
برای شرکت در نظرسنجی تا پنجشنبه همین هفته وقت دارید.


  • ۹۲/۰۷/۲۲
  • سجاد رنجبر

نظرات  (۸)

لدفن دو شنبه باشح من نمیطونم شنبه بیام کلاص دارم خودم
2shanbe lotfan.
سلام ممنون از برگزاری این نظر سنجی...اگه ممکنه دوشنبه باشه چون ما شنبه کلاس داریم
تشکر بابت اطلاع رسانی . به دلیل هم زمانی کلاس روش تحقیق و بیان معماری در روز شنبه برای تعدادی از دوستان و دانشجویان (از جمله خودم ) مقدور نیست که در این روز و در ساعت معین شده در کلاس شرکت کنیم پس در صورت امکان کلاس جبرانی روز دوشنبه برگزار شود .
من شنبه کلاس دارم اگه شنبه باشه خوبه
2شنبه باشه بهتره شنبه کلاس داریم.
دوشنبه باشه.مرسی آقا سجاد که انقد زحمت میکشی.
  • سجاد رنجبر
  • کدوم زحمت؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی