ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

ایوان دانشنامه تخصصی معماری و شهرسازی

ابوشَهر

این وبلاگ به طور اختصاصی جهت گفتگو و تبادل اطلاعات و نظرات بین دانشجویان رشته مهندسی شهرسازی و معماری و ارتباط با گاهنامه ابوشَهر می باشد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بیان معماری2، تمرین ها و آنچه گذشت ...

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۹ ب.ظ
دیروز به تاریخ دهم مهرماه، کلاس بیان معماری 2 با حضور استاد علیزاده تشکیل شد. جلسه قبل یکسری تمرین داشتیم که توی پست قبلی بهش اشاره شد(رسم مکعب ها).ترسیم یه ساختمون ویلایی از دید پرنده هم داشتیم.



طبق معمول استاد ابتدا تمرین ها رو برسی کردن سپس از ما خواست برای تمرین توی مربع ده در ده خط مستقیم بکشیم. بچه ها هم مثل همیشه سر این قضیه خط و خط کشی اعتراض که ما از اول ترم داریم خط میکشیم بسه دیگه، خلاصه بعد از اون از ما خواستن بصورت ذهنی درخت بکشیم. یکسری برگه که تصاویر درخت های اسکیسی هست رو به من دادن که برای بچه ها کپی بگیرم. قابل توجه غائبین تصاویر رو برای دانلود میذارم.
بعد از کشیدن درخت بصورت نما، تمرین درخت بصورت پلان(دید از بالا) داشتیم.حدودا یه شش تایی کشیدیم که رفتیم سراغ آب رنگ هامون (قسمت عالی کلاس بود). سه تا مستطیل 3*12 رسم کردیم و دورش رو با چسب کاغذی پوشوندیم. همونطور که در تصویر پایین میبینید. توی مستطیل اول از بالا آبی رو کار کردیم و با اضافه کردن قرمز به بنفش رسیدیم.توی مستطیل دوم قرمز از بالا و زرد از پایین اضافه کردیم و به نارنجی رسیدیم.کادر بعدی هم باید سبز اضافه میشد و با اضافه کردن آب، کم رنگ میشد تا به سفید برسه.
بچه ها از کلاس دیروز اگه چیزی مونده بگید ...



  • ۹۲/۰۷/۱۱
  • سجاد رنجبر

نظرات  (۲)

جامع، کامل، مختصر، مفید . آقا سجاد سپاس جهت اطلاع رسانی .
پاسخ:
خواهش میکنم محمد جان
سلام دوستان شهرساز .خوب است که شما هم آنچه در کلاس بر شما می گذرد ثبت می کنید . در وبلاگ یادداشت گذاشته بودید هم ترمی هستیم  باید بگویم ما ورودی 91 نیمسال دوم هستیم از بهمن ماه سال گذشته به دانشگاه رفتیم و در حال حاضر ترم 2 هستیم . من برای شما عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
پاسخ:
ما هم ورودی 91 هستیم اما از اول مهر. البته بچه های شهرسازی از هر ترمی تو وبلاگ ما هستن.شما هم موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی